Kenali Kami g-94

Wednesday, September 15, 2010

re-unite dgn geng2 kamcing[amirah]


salam,
fuh!!pada mulanya emg smgt lar nak g beraya umh 'ummi' kami semua.tapi romeo2 xjoin r,yeowg dah dtg tme raya ketiga..tme trip aku n kwn2.dpt jpe iena..msh mcm dlu..kcik mcm tu jgk.mkn laksa penang..ramai gak cg2 yang smpt ketemu..cg bukhari,cg roslina n cg rohaya.cg2 ak lah tu..tme duk kat umh ummi,liya dpt mcg dri rizal,awok2 romeo ajk g beraya umh dila.umh ank majid..@ dlu zmn2 upsr,umh kuda..[coz ye bela kuda n penunggang kuda yang aktf sekeluarga]..
g umh ummi nge ayh liya,blk nge ayh aku..[aku cte g_94 xknl gak..p xpe r]blk..ak tggl ecah nge trah dpn sjid,liya blk umh aku..amek mto g umh liya nak amek mto liya..lps tu g blk sjid amek ecah nge trah..ecah naik nge aku..g raya umh trah lu..pastu umh ecah..myg aso c2..lme tu..bru grak g umh dila..agktn perempuan dlu smpi,laki lmbt ket..[jln asing]
wow!!byk prbhn kat umh ye..dlu tme zmn2 upsr kteorg bse lpak kat ctu..buat dadih..spagetti..mcm2 r..tapi hmpir 4thn tak jpe..byk perubahan..kuda yang dlu kcik skg dah bsar..kuda yang kjar aku dlu pom dah besar..ngeee..laki2 yang dtg..rizal,apih,paih,macang,siddiq..aziq je xde..sunyi gak r..dihidangkan dgn mee goreng n air mangga.dah lme xmsk umh yang mcm istana tu..segan lar plak..klu dlu mcm umh sndri je..ayh long..[ayh dila,jmpt kteorg sefamily dtg sabtu ni..kak long kawin..lawan org penang..syed ap ntah..]
sampai sni sahaja coretan syawal kami the geng..senoir version!
[wlupun segan berjpe sesama sndri,nmun kegembiraan jelas terpancar pada wajah masin-masing smbl mengenangkan memori zaman sekolah..bygkan sme psgn skul rndh ad..cme sddq n macang je xde..biarlah ia menjadi sej..wlupom phit,ble dikenang kembali..ia menjadi kenangan tan terindah]

No comments: