Kenali Kami g-94

Friday, September 10, 2010

Lebaran Menjelma

salam lebaran buat shbt2 sekalian,
amcm raya pertama?byk gak dgr rnthn2 dr sis2,'xrse mcm raya pun thun ni.like,there's sumthg missing..vanish..tapi xaw npe'..salah satu rngtn sis saya.saya plop?xrse raya gak..mcg raya tu emg r byk gak recieved,tapi suasana hari raya,xde..donno why?huhu..tak pe r..cut it out..cont,mesti smlm byk yang dpt kump duit raya..mgkn 1st day dah beratus-ratus dpt..saya punyer?xtaw lar..xbkak n xkire pom..malas nak kira..smlm emg ltih thp giga!!pagi g smbhyg raya nge parent,pastu g hantar duku umh ki kat pulau kambing..mkn nsi myk skit..then bertolak blik umh..tkr baju..pki baju raya..then g umh tok blkg umh plak...sme sanak saudara berkumpul kat sne..cme mak su wook je xde..ad kat hospital..bru sdh melahirkan baby smlm..so kira baby syawal lar..tapi pompuan..xjd syawal lah..duk kat ctu smpi jmaat,then blk umh solat zuhur trus bertolak ke umh ki skali lg..saya naik kte nge abg..huhu..dah 3 thun naik kte nge abg..takpelah..adik yang baik,kne mengalahlah..sme sanak saudara dah de kat c2..ayh su je blom smpi..so bru stsrt proses menadah tgn..ngee....lme gak duk kat c2 smpi sowg2 beredar..last skali bru fmly kte org blah..destinasi strusnya,paloh..umh tok su..tapi abg saya ad agenda laintambahan plop kak dah nak g umh kwn ye kat kg bukit..saya?xkan nak naik kte ayh?smpit..gne2 pom ikt abg n kak dah blk umh..then abg drop kteor kat umh pok chang,saya pom terjoin skali g kg bukit..lps tu..blk umh kat nop kul 7 gak..eyh!!!!!xblk umh g..smpi kat smpg nak sampi kat umh,kazen drop c2,then g umah mok wook lop..tgk baby bru lahir..cmey nagt,,,cute glew!!!mcm baby face..ngaaaaaa..........duk c2 buat air,mkn kek..garib..pastu sis ajk blk,blk lar...the end for raya hari pertama..nak cte u hari kedua..blom bermula lg..cme ad umh terbuka umah ma,umh pok chang n umah ayh de kat glugor..lusa bru plan nge kwn2 nak g braya..

No comments: