Kenali Kami g-94

Thursday, June 10, 2010

reunion wif bdk klang!!!

assalamualaikum semua!!!
nih nak cter sal kekalutan yang berlaku sehari sebelum perjpeaan dgn bdk klang..
atien ato mcg ckp sok ye trun ganu..pasrtu ye pom cdg lar..alg2 trun gnu jom jpe lalu lah..aku plop..owoosh..glew ker??dlm mse xsmpi 24jam nak plan..oleh krn kangen sg kat minah tuh..aku invite org lain..4wd kat sme G_94..huhu...nsb baik kdt byk..dpt gak berbalas mcg dgn yang lain..pastu..yang mengharu birukan,ramai yang dapat dtg n xde kenaikan..hampir kat tgh mlm bru settle n rmi yang tpon..p lg cdih..kat2 tgh mlm nak tdo ngak doh ad mcg smpi.."soe xdpt join korg!!!kim salam kat fatin neh"..byk gak mcg gitu..pastu mcg dgn atien..aku n atien png owh pale dok mikir..at last atien ato mcg.."mirah jom r join aku g sekayu ikt sis aku..ajk r syer skali klu parents ye bg.."
aku pon mkir/...ishhh!!!bdop ning!!ad2 jer nak buat aku png!!mls nak cter sal kekalutan ni..ending lalu...
finally,rmi jgk yang dpt dtg so reunion ni jadi..
yang mai nyer aku.atien,syer,awa,dini ,addini,baiti ain...spe g tggl r????2 jer wse..law TERtinggal maaf byok..


pada 6 jun 2010,
aku mencatat sej apabila aku smpt bgn untuk solat subuh..!!!!bkn sng nak bgn sbuh!!!trok tol ank dare sorg nih!!!bgn bsh mke gsk gigi..breakfast!!!lps tu baca paper!!atin bru bertolak dari dungun..aku kne g amek ye kat wakaf dua then blk umah aku bru tolak g mydin..
xsmpi satu jam fatin ato mcg ye bertolak,ad plop mcg dari ye ckp dah nak sampai..nutssss!!!!aku xmandi gi..aku g mandi bersiap-siap..cdihnyer mto plop xdop!!amek mto yang plg aku xske bw g amek fatin..dbor yer naik mto ngn aku..cian kat yer..blk umh aku tkr mto bru g umah syer..syer plop thn lme2..mkn lu..pastu aku biorka ye berdua berckp..(lps rindu)
pasru trus blk umh aku then bertolak g mydin...baiti dah smpi time tu..dini punyer pasal lah terpakse jgk buat reunion ni,,
alhamdulillah slmt smpi..rmi ad kat sner..hah!!!lper asha pom smpt gak sggh jpe aku n atin...smpi stgh org mkn aku n yang stgh lagi dok dgr lagu "bonamana"..lmer tuh g jln2 lam mydin..malu nyer duk kejor ke kawan sheda!!!zulpika..(lpe sheda pom ad skali..soe)..tbl mke aku..pastu lme owh lam mydin..baby tpon ckp nak sampi..(najihah)..tapi syg smpt jpe n amek gmbo jer coz nak bergrk ke giant plop...solat zohor ctu..pastu g mayang vllge mkn..lpk n shpg kat mydin..round2 sampai kat kul 6ptg bru ayh mai amek..tme tu bru blk..ishh!!!lth thp cipan!!!blk trus solat aso n pengsan!!!

banyak nak cter p mse xmengizinkan so maaf lah..yang pasti ayer ske bangat ketemu sma fatin!!!alhamdulillah hajat di hati mau ketemu sma dia tercapai..bagi kwn2 yang xdpt dtg insyaallah sabtu nanti ye sggh shams selama 30min kte nyer...
and klu ad yang tak tersampai mklmt sal reunion ni gak asif.....

No comments: