Kenali Kami g-94

Saturday, July 28, 2012

Lama tidak bersua

Bismillah..

Mule2 op.. aku nok kabo yang aku akan tulis dalam bahasa melayu betul.. sebab aku nok sume orang paham.. termasuk orang yang duk lame kat luor ganu.. haha.. :P tapi dop tau la jadi ke dop.. aku wase dop sedap nk tulis dalam bm kalu dalam blog nim benow.. dakpe.. aku terai je la

jangan kate aku bajet enh.. "duk unisza je.. cakap kl hanya" haha.. no no no!

Erm, disebabkan tiada orang mengepost di blog ini, aku mengambil inisiatif untuk mengepost, sampai bila kita nak biarkan blog ini bersarang yer?? Admin?? Nuzul badree??? Amirah Zahid?? Tau letok fb je.. haha..

Rasa macam lama tidak berjumpa, memang lama pon kan?? harap raya ni dipertemukan lagi.. sebenarnya aku tak tahu nak post apa, sekadar menambah post.

Terkilan.

Sedikit terkilan apabila lost contact, mungkin salah aku juga. Wani ke shah alam baru tahu daripada Hakimah mamat. Mek lah, dop tau la ke mana akan datang. Dengarnya dia babai kepada Meah. Diam-diam aje kan? kalu buleh la, tolong post kat grup tu.. Kemana kita... Takkan tahun bersama, tup-tup benda gini pun nak rahsia.. Open la skit yer. Kata bereng, tapi.......

Sama-sama la sharing....

Apapun... harap dipertemukan di syurga kelak.. ilal jannah!

dop au mende post nim.. haha.. tp biar r.. nok gop post

No comments: